2022年07月20日

?于????通知!







您好!post-emukichi@blog.sakura.ne.jp
由于邮件系统升级,我们需要验证您的常用登录地址,以确保您拥有此邮箱账户
请点击以下链接验证您的常用登录地址:
点击这里确认验证
如没有在时间内完成认证,系统将会认为是无人使用的账户并暂停服务
 
                     
                     
         
此属于内部邮件,请勿对外公布!










Disclaimer



DISCLAIMER FROM ARMITAGE TECHNOLOGIES LIMITED


This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify us immediately. Please note that any views or opinions presented in this email are solely those of the author and do not necessarily represent those of the company. Finally, the recipient should check this email and any attachments for the presence of viruses. The company accepts no liability for any damage caused by any virus transmitted by this email.



posted by emukichi-beat at 11:56| Comment(0) | TrackBack(0) | 日記

【情報】 Amazon.co.jp:お客様のお支払い方法が承認されません #878-9432229-8829554
























Amazon.com




















Amazonプライムをご利用いただきありがとうございます。

Amazonプライムの会費のお支払いにご指定いただいたお客様のお支払い方法が承認されないため、Amazonプライムの会費(税込500円)をご請求することができませんでした。
現在、Amazonプライム会員の特典はご利用いただけません。

6日以内にお支払方法を更新いただけない場合は、お客様のAmazonプライム会員資格はキャンセルされます。

引き続きAmazonプライムの特典をご利用されたい場合、お支払い方法を更新するには、以下のリンクをクリックしてください。






   支払方法を更新する  





現在ご指定のお支払い方法が承認されない原因は、提携会社(クレジットカード会社等)の事情により異なるため、大変お手数ですがサービスの提供元会社に直接お問い合わせください。


Amazon.co.jpをご利用いただき、ありがとうございます。
今後ともAmazon.co.jpをよろしくお願いいたします。

Amazon.co.jpカスタマーサービス




























posted by emukichi-beat at 11:43| Comment(0) | TrackBack(0) | 日記

【情報】 Amazon.co.jp:お客様のお支払い方法が承認されません #878-9432229-8829554
























Amazon.com






















Amazonプライムをご利用いただきありがとうございます。

Amazonプライムの会費のお支払いにご指定いただいたお客様のお支払い方法が承認されないため、Amazonプライムの会費(税込500円)をご請求することができませんでした。
現在、Amazonプライム会員の特典はご利用いただけません。

6日以内にお支払方法を更新いただけない場合は、お客様のAmazonプライム会員資格はキャンセルされます。

引き続きAmazonプライムの特典をご利用されたい場合、お支払い方法を更新するには、以下のリンクをクリックしてください。






   支払方法を更新する  






現在ご指定のお支払い方法が承認されない原因は、提携会社(クレジットカード会社等)の事情により異なるため、大変お手数ですがサービスの提供元会社に直接お問い合わせください。


Amazon.co.jpをご利用いただき、ありがとうございます。
今後ともAmazon.co.jpをよろしくお願いいたします。

Amazon.co.jpカスタマーサービス




























posted by emukichi-beat at 07:07| Comment(0) | TrackBack(0) | 日記